Ovas Incasso

Automatisch incasseren met OVAS Connect

Om gebruik te kunnen maken van de automatische incasso functie in OVAS Connect, zijn er een paar belangrijke zaken om te regelen:

  • OVAS Connect modules: Om automatische incasso te gebruiken, dient u te beschikken over de modules Relatiemanagement (ook wel Relaties of CRM genoemd) en Boekhouding.

Met deze modules en een incassocontract kunt u optimaal gebruik maken van de automatische incasso functionaliteit binnen OVAS Connect.

OVAS Connect koppelt automatisch de betalingen aan de juiste facturen in uw boekhouding. Dit zorgt voor een efficiëntere administratie en minder handmatig werk.

Voordelen Automatische incasso

Automatische incasso levert veel voordelen op. Naast de veiligheid en efficientie, heeft u onder andere de volgende voordelen van automatische incasso:

  • Verzekerd van uw inkomsten
  • Uw klanten betalen altijd op tijd
  • Tijdsbesparing voor zowel u als uw klanten
  • Beter beheer van uw geldstromen

N.B.
Geld incasseren middels automatische incasso is alleen toegestaan nadat uw klant
(debiteur) toestemming heeft gegeven voor eenmalige of periodieke afschrijving van zijn bank- of girorekening, een zgn. machtiging.

Automatische incasso en OVAS

De automatische incasso verloopt via de gebruikersvriendelijke software van OVAS. Door de slimme automatisering in onze online software wordt u veel werk uit handen genomen. Uw online administratie en relatiebeheer worden automatisch bijgewerkt op basis van de automatische incasso.

  • U dient te beschikken over een incassocontract
    Wij kunnen u hiermee uiteraard helpen.
  • Aanmaken en teruglezen van automatische incasso
  • Afhandeling volledig geautomatiseerd verwerken
  • Multi inzetbaar, bijv. voor giften, projecten, verkoopfacturen
    Automatische storno verwerking
Scroll naar boven