Automatisch incasseren met OVAS Connect
Om gebruik te kunnen maken van de automatische incasso functie in OVAS Connect, zijn er een paar belangrijke zaken om te regelen:
- Incassocontract: U heeft een incassocontract nodig. Dit kan via uw eigen bank lopen of via onze partners Multisafepay of Buckaroo.
Klik hier voor een registratie/aanmelding bij Multisafepay
U kunt zich hier aanmelden bij Multisafepay.
- OVAS Connect modules: Om automatische incasso te gebruiken, dient u te beschikken over de modules Relatiemanagement (ook wel Relaties of CRM genoemd) en Boekhouding.
Met deze modules en een incassocontract kunt u optimaal gebruik maken van de automatische incasso functionaliteit binnen OVAS Connect.

Voordelen Automatische incasso
Automatische incasso levert veel voordelen op. Naast de veiligheid en efficientie, heeft u onder andere de volgende voordelen van automatische incasso:
- Verzekerd van uw inkomsten
- Uw klanten betalen altijd op tijd
- Tijdsbesparing voor zowel u als uw klanten
- Beter beheer van uw geldstromen
N.B.
Geld incasseren middels automatische incasso is alleen toegestaan nadat uw klant
(debiteur) toestemming heeft gegeven voor eenmalige of periodieke afschrijving van zijn bank- of girorekening, een zgn. machtiging.
Automatische incasso en OVAS
De automatische incasso verloopt via de gebruikersvriendelijke software van OVAS. Door de slimme automatisering in onze online software wordt u veel werk uit handen genomen. Uw online administratie en relatiebeheer worden automatisch bijgewerkt op basis van de automatische incasso.
