Automatische incasseren met OVAS Connect
Om gebruik te kunnen maken van automatische incasso binnen OVAS heeft u:
- een incassocontract nodig
– via uw eigen bank
– via onze zakenpartner Multisafepay
Multisafepay kan initiële kosten in rekening brengen voor de registratie en goedkeuring van een incassocontract.
Klik hier voor een registratie/aanmelding bij Multisafepay
- de volgende modules van OVAS-connect nodig|
– Relatiemanagement (Relaties of CRM)
– Boekhouding
Voordelen Automatische incasso
Automatische incasso levert veel voordelen op. Naast de veiligheid en efficientie, heeft u onder andere de volgende voordelen van automatische incasso:
- Verzekerd van uw inkomsten
- Uw klanten betalen altijd op tijd
- Tijdsbesparing voor zowel u als uw klanten
- Beter beheer van uw geldstromen
N.B.
Geld incasseren middels automatische incasso is alleen toegestaan nadat uw klant (debiteur) toestemming heeft gegeven voor eenmalige of periodieke afschrijving van zijn bank- of girorekening, een zgn. machtiging.
Automatische incasso en OVAS
De automatische incasso verloopt via de gebruikersvriendelijke software van OVAS. Door de slimme automatisering in onze online software wordt u veel werk uit handen genomen. Uw online administratie en relatiebeheer worden automatisch bijgewerkt op basis van de automatische incasso.
- U dient te beschikken over een incassocontract
- Aanmaken en teruglezen van automatische incasso
- Afhandeling volledig geautomatiseerd verwerken
- Multi inzetbaar, bijv. voor giften, projecten, verkoopfacturen