OVAS Connect biedt dus een efficiënte, overzichtelijke en tijdbesparende manier om offertes te creëren, met de nadruk op integratie met relatiebeheer en boekhouding. Het systeem is aanpasbaar en zorgt voor een professionele uitstraling dankzij de mogelijkheid om offertes in de eigen huisstijl te genereren.
Tijdbesparend: Door de integratie en automatisering van het systeem worden handmatige taken verminderd. Het omzetten van een offerte naar een factuur met één klik, en de mogelijkheid tot automatische facturatie bij toezeggingen, versnellen het proces aanzienlijk. Ook het automatisch inlezen van bankafschriften bespaart tijd.
Eigen huisstijl: Offertes en facturen kunnen worden gedownload of verstuurd via e-mail in je eigen huisstijl. Dit wordt mogelijk gemaakt door het gebruik van vooraf ingestelde sjablonen.
Snelle omzetting naar factuur: Met één klik wordt een offerte omgezet naar een factuur.
Gestroomlijnde communicatie: Er is de mogelijkheid tot e-mailsjablonen, waardoor je niet steeds dezelfde mail hoeft te typen.
Het contactmoment van offereren wordt automatisch opgeslagen, zodat u makkelijk inziet wanneer de offerte is verstuurd.