Adopties

Uw eigen unieke adoptie-module. Sponsors sponsoren bijvoorbeeld een kind en de gehele vastlegging,zowel financieel als relationeel, gebeurt volledig geautomatiseerd.

Relatiemanagement: alle informatie gecentraliseerd en overzichtelijk in één scherm.

Uw eigen unieke adoptie-module

  • Adoptie registratie: Met de adoptiemodule kunnen adopties geregistreerd worden. OVAS Connect maakt het mogelijk maakt om relaties toe te voegen, inclusief het vastleggen van hun status (bijv. actief, inactief, lead) en het indelen in verschillende sectoren. Ook kunnen er contactpersonen per relatie worden toegevoegd en kunnen bedrijven of personen aan elkaar gekoppeld worden. Met vrije velden kunnen unieke gegevens worden vastgelegd per relatie.
  • Sponsorcontracten vastleggen: Het is mogelijk om toezeggingen vast te leggen voor terugkerende facturen, inclusief automatische incasso. Toezeggingen kunnen worden vastgelegd met het bedrag en de frequentie waarop de facturatie moet plaatsvinden.
  • Geautomatiseerde betaling middels automatische incasso: OVAS Connect biedt de mogelijkheid om automatisch te incasseren. Er kunnen mandaten worden aangemaakt voor automatische incasso. Een mandaat is een toestemming om van iemands rekening bedragen af te halen. Met een incassocontract en doorlopend mandaat, kan met één druk op de knop een factuur worden aangemaakt. De module biedt ook automatische storno afhandeling.
  • Automatische integratie in uw boekhouding: Het systeem biedt een boekhoudwizard om de boekhouding in te stellen, inclusief boekjaar, BTW-plicht, grootboekschema, kasboek en bankboek. Er is een automatische koppeling met bankrekeningen mogelijk, waardoor bankafschriften automatisch kunnen worden ingelezen. Ook is er een koppeling met de Belastingdienst voor het indienen van de BTW-aangifte. Wanneer een donatie via een website wordt gedaan, wordt die betaling direct in het boekhoudsysteem verwerkt.
  • Altijd up-to-date informatie over betalingen: Het systeem biedt financiële rapporten. Er is een overzicht van giften per relatie. In de relatiekaart kan alle informatie over adresgegevens, betalingen, contactmomenten en acties worden bekeken. Ook is er een log waarin alle wijzigingen worden bijgehouden.De gebruiker kan de gegevens exporteren naar PDF of Excel. Het systeem biedt ook de mogelijkheid om betalingsbestanden aan te maken, met de mogelijkheid om eerst een proeflijst te genereren en deelbetalingen te verwerken.
  • Website koppeling: Het is mogelijk om een eigen website aan het pakket te koppelen. Gegevens die op de website worden ingevuld, komen automatisch in het boekhoudpakket.

Sponsor informatie
De sponsorinformatie wordt in het relatiebeheer vastgelegd. U krijgt een tabblad in de relatiekaart erbij waarin de adopties van de betreffende relatie staan vastgelegd. Eenvoudig kunt u vanuit de relatiekaart dus inzien wat de betalingen zijn van de relatie en kunt u tevens doorklikken om wijzigingen in de adoptie aan te brengen.

Automatische incasso
Heeft u al een eigen incasso-contact bij uw bank? Geen probleem, wij integreren de automatische incasso voor u zodat u kunt starten met het laten sponsoren van uw begunstigden.
Geen eigen incasso-contract? Bij OVAS beschikt u over een eenvoudig incassocontract met een transparant overzicht van alle kosten.

Relatiemanagement dat werkelijk tijd scheelt!

Scroll naar boven