Relatiemanagement online

Adopties

Uw eigen unieke adoptie-module. Sponsors sponsoren bijvoorbeeld een kind en de gehele vastlegging,zowel financieel als relationeel, gebeurt volledig geautomatiseerd. Relatiemanagement: alle informatie gecentraliseerd en overzichtelijk in één scherm. Uw eigen unieke adoptie-module Adoptie registratie Sponsorcontracten vastleggen Geautomatiseerde betaling middels automatische incasso Automatische integratie in uw boekhouding Altijd up-to-date informatie over betalingen Relatiegegevens van sponsor en […]

Adopties Meer lezen »

Projectshop

De Projectshop is een unieke shop die bij uitstek geschikt is voor stichtingen (goede doelen). De projectshop geeft bezoekers de mogelijkheid om een project te sponsoren voor een zelf op te geven bedrag. Mocht u een project hebben van € 1000,- dan kunnen bezoekers via de projectshop hier bijvoorbeeld € 50,- aan doneren. Relatiemanagement: alle

Projectshop Meer lezen »

Abonnementen

U kunt eenvoudig abonnementen aanmaken en toevoegen per relatie. Denk bijvoorbeeld aan periodieke nieuwsbrieven en mailingen. Relatiemanagement: alle informatie gecentraliseerd en overzichtelijk in één scherm. Met slechts één muisklik:Relatie toevoegen een nieuwsbrief versturen een grote mailing versturen Verschillende sjablonen aanmaken Relatiegegevens exporteren naar bijvoorbeeld labels Relatiemanagement dat werkelijk tijd scheelt!

Abonnementen Meer lezen »

Automatische incasso

Automatische incasso, nu ook beschikbaar voor u! Automatische incasso of machtiging is een betaalwijze waarbij een debiteur aan uw bedrijf of organisatie (middels een stichting derdengelden) toestemming geeft voor eenmalige of periodieke afschrijving van bedragen van een bank- of girorekening. Afschrijvingen die middels automatische incasso plaatsvinden kan men binnen 56 dagen laten terugboeken door de

Automatische incasso Meer lezen »

Ideal

iDEAL is in Nederland meest gebruikte online betaalmethode. Gekoppeld met de boekhoudmodule van OVAS is dit de perfecte oplossing voor uw geautomatiseerde administratie! Relatiemanagement: alle informatie gecentraliseerd en overzichtelijk in één scherm. Ideal Geen inschrijfkosten of abonnementskosten! € 0,49 per iDEAL transactie iDEAL transacties worden volledig geautomatiseerd in de administratie verwerkt Binnen enkele minuten is

Ideal Meer lezen »

Taken en opvolgen

Iedereen is bekend met ‘to do’-lijstjes. OVAS biedt u ten alle tijden een actueel overzicht van uw taken. De naam ‘taken’ is eigenlijk niet ladingdekkend voor OVAS, daarom is er gekozen voor de naam ‘Opvolgen’. Hier is voor gekozen omdat u naast taken ook andere items kunt opvolgen (notificatie instellen). Direct na het inloggen krijgt u

Taken en opvolgen Meer lezen »

Communicatie

OVAS bevat verschillende mogelijkheden om te communiceren met uw relaties. Bijvoorbeeld door persoonlijke communicatie of gepersonaliseerde batches (massacommunicatie) te gebruiken. Eigen beheer Zelf aanspreektitels maken Sjablonen aanmaken en verdelen in categoriën. Bijvoorbeeld: algemene nieuwsbrief Zelf aanspreektitels maken Communiceren met uw relaties Communiceren per mail en post Communicatie koppelen Persoonlijk communiceren in zowel enkelvoudig contact als

Communicatie Meer lezen »

Relatie informatie

Alle informatie van uw relaties vastgelegd Relatiemanagement: alle informatie gecentraliseerd en overzichtelijk in één scherm. Relatie toevoegen Indelen in eigen groepen Financiële koppelingen maken (grootboek, kostenplaats) Invoercontrole (consistentie, dubbelen) Eigen beheer over invoervelden Relatie toewijzen aan gebruiker (relatiebeheerder) Snel invoeren met de KvK en PostNL kopplelingen Communiceren met uw relaties Communiceren per mail en post Communicatie

Relatie informatie Meer lezen »

Scroll naar boven