Online relatiemanagement
OVAS Connect is niet zomaar een boekhoudprogramma, het is een platform dat u helpt om relaties op te bouwen met iedereen die belangrijk is voor uw succes. Al uw informatie over klanten, donateurs, leveranciers en partners is overzichtelijk gebundeld op één platform.
OVAS Connect biedt inzicht in uw relaties door de communicatiegeschiedenis, financiële transacties en abonnementen in één oogopslag te tonen. Dit helpt u om persoonlijker en effectiever te communiceren. U kunt bijvoorbeeld gebruikmaken van gerichte nieuwsbrieven of e-mailsjablonen.
U kunt unieke gegevens vastleggen met ‘vrije velden’, zodat het platform perfect aansluit op de behoeften van uw organisatie.
De mogelijkheid om vrije velden toe te voegen is ideaal. Zo kunnen we OVAS Connect afstemmen op onze specifieke behoeften en extra informatie over onze relaties vastleggen.
Blijf in contact met uw klanten
Met onze eigen ingebouwde nieuwsbriefeditor, kunt u gemakkelijk al uw relaties bereiken middels een professionele nieuwsbrief.

Relatieinformatie
De relatiebeheerfuncties van OVAS Connect zijn ontworpen om alle informatie van uw relaties op een…
Adopties
Uw eigen unieke adoptie-module. Sponsors sponsoren bijvoorbeeld een kind en de gehele vastlegging,zowel financieel als…
Projectshop
De Projectshop is een unieke shop die bij uitstek geschikt is voor stichtingen (goede doelen)….
Abonnementen
U kunt eenvoudig abonnementen aanmaken en toevoegen per relatie. Denk bijvoorbeeld aan periodieke nieuwsbrieven, mailingen,…
Automatische incasso
Nu ook beschikbaar voor u! Automatische incasso of machtiging is een betaalwijze waarbij een debiteur…
Ideal
De iDEAL betaalmethode is inderdaad een populaire keuze in Nederland voor online transacties, en OVAS…
Taken en opvolgen
Iedereen is bekend met ‘to do’-lijstjes. OVAS biedt u ten alle tijden een actueel overzicht…
Communicatie
De communicatiefuncties binnen OVAS Connect zijn uitgebreid en bieden diverse mogelijkheden om zowel persoonlijk als…