Iedereen is bekend met ‘to do’-lijstjes. OVAS biedt u ten alle tijden een actueel overzicht van uw taken. De naam ‘taken’ is eigenlijk niet ladingdekkend voor OVAS, daarom is er gekozen voor de naam ‘Opvolgen’. Hier is voor gekozen omdat u naast taken ook andere items kunt opvolgen (notificatie instellen). Direct na het inloggen krijgt u uw relevante opvolglijst te zien.
Relatiemanagement: alle informatie gecentraliseerd en overzichtelijk in één scherm.
Het gemak van opvolgen
Maak uw eigen to do-lijst
Wijs opvolgingen aan andere gebruikers toe
Houd zicht op een opvolging (ook als u deze aan een andere gebruiker toewijst)
U kunt een document (brief, email, (telefoon) notitie en taak opvolgen
Voltooide opvolgingen blijven in het systeem staan en kunt u zelfs terug zetten als actieve opvolging
Koppelen van een opvolging aan een relatie
Direct vanuit de takenlijst kunt u de relevante relatie openen en alle gegevens inzien